Jasmina i Vackert Motljus

Motljusbilder är så fantastiskt vackert tycker jag. Dessa bilderna tog vi på kvällen när solen stod ganska lågt på himlen. På morgonen eller på kvällen blir det bäst bilder tycker jag, eftersom ljuset inte blir så hårt som på dagen.
Jasmina har aldrig blivit fotad såhär, trots det gjorde hon väldigt bra ifrån sig. Jätteduktig var hon, vilket resulterade i vackra bilder :)

























Canon Eos 60d+Canon 100mm f2,8 Macro IS USM

#1 - - Stina:

Vill tipsa Dig om min blogg! Handlar om foto, mode, inredning, design och framför allt min kamp mot vikten! Har hittills gått ner närmare 12 kg helt på egen hand! Och mer ska det bli! Håller även på att starta eget inom smyckesdesign, klädkonstruktion och fotograf. Så följ mig gärna via bloglovin för att inte missa nån uppdatering i mitt fullspäckade liv! <3 xoxo // Stina

#2 - - Ina:

Supervackra bilder!

#3 - - Angelica:

hej du, superfina bilder och fin blogg! Kolla gärna in min blogg och kommentera, kraam!