Trädgårdsinspiration i Falkenberg

För ett par helger sedan var jag i Falkenberg för att träffa mina vänner från fotoresan till Österrike. Det är alltid lika roligt att träffa dem allihopa. Vi besökte Håkan som äger Ett väldigt vackert ställe (Ringsegården Konst och Café) alldeles vid havet där han har samlat alla sina fantastiska målningar och teckningar av Gunnar Brusewitz. En fantastisk människa Håkan, som lever sin dröm och har skapat denna unika Konstgård. Och Gunnar Brusewitz sen då, hur mycket är det möjligt för en människa att hinna med i livet. Alla dessa vackra målningar och illustrationer!
Sedan kunde inte jag låta bli att fotografera en hel massa i Göran och Ammis trädgård. Så mycke vackert! Vi besökte även deras grannar som hade en magisk trädgård mitt inne i Falkenberg, alldeles dold om man inte gick runt knuten på huset. Då öppnade sig en annan värld.
 
 
  
 
 
Bilderna får inte kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse!
©Jenny Mårtensson