Balfotografering Emmy

Häromdagen fotograferade jag Emmy i hennes underbara balklänning. Vi tog först lite fina vanliga porträtt, då även hennes kille var med. Sedan gick Emmy och jag lite längre in i skogen och tog lite bilder med en annan stämning. Även om alla bilderna blev väldigt fina fastnade skogsbilderna lite extra i mitt hjärta. Därför vill jag visa er några av dem. Senare får ni säkert en glimt av de andra oxå.
 





Eller är det Snövit?
 
 
Bilderna får inte kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse!
©2012Fotograf Jenny Mårtensson
#1 - - Amanda:

Jättefin blogg!!

Svar: Tack :)
Jenny

#2 - - Loova:

ursäkta mitt språk men herrejävlar vad snygga bilder och så underbar klänning!

Svar: Tack ska du ha :) Ja, visst har hon en en underbar klänning!
Jenny

#3 - - Evelina:

Ååh, vad fina bilder! Och sjuukt fin blogg!

Svar: Tack så mycket :)
Jenny

#4 - - Moa:

Gud, så fina! Bilderna är verkligen helt sagolika! :)

Svar: Tack :)
Jenny

#5 - - Kim:

Så läckra bilder! Bra jobbat!

Svar: Tack ska du ha :)
Jenny

#6 - - Julia [Stil & Foto]:

sv: taaaack :) det betyder mycket att höra :) <3

Vilka underbara bilder :) söt tjej och fin klänning också för den delen!

#7 - - Ulrika - Fotograf u.norman:

Tack så mycket :)

Superfina bilder, och verkligen jättevacker klänning :D

#8 - - Malin Aurora:

Åh jisses så vackert!

#9 - - ALMAS:

åh så fint!
sv: men tack detsamma!!

#10 - - Melinda Johansson:

tack:)

#11 - - Clara Ringqvist:

Men så fina bilder!!

Svar: Tack så mycket :)
Jenny

#12 - - julia:

underbara bilder!