Bröllop på Öland

Öland ligger mig verkligen varmt om hjärtat och jag älskar att tillbringa tid där under årets alla månader..även om vår och sommar såklart är bäst.
 
När Alexandra och David ringde och bokade mig som sin bröllopsfotograf och det visade sig att de skulle gifta sig på Öland blev jag såklart jätteglad. Jag tycker ju det är något av det bästa..att fotografera bröllop, och att då få göra det på Öland blir ju ännu bättre. De vigdes på Eksgården som ligger i Gårdby på Ölands vackra östkust. Där hade de även sin bröllopsfest. Ett riktigt mysigt och vackert ställe. Vi tog porträttbilder vid några olika platser längs kusten och det blev många fina bilder på det snygga paret, men mina favoriter blev nog bilderna från stranden i Lerkaka. Vilka härliga timmar det blev med massor av skratt och så lite galenskaper, som när chaffören fick ställa upp och ha mig på sina axlar när jag behövde bilder från en högre vinkel. Tack härliga ni, för att jag fick föreviga er stora dag :)
 
 
 
Ps! Bilderna får inte kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse!
©2013Fotograf Jenny Mårtensson
#1 - - Camilla:

Åhh..vilka snygga bilder!
Jag och min sambo ska gifta oss till sommaren men vi har inte bestämt var. Nu blev jag riktigt sugen på Öland!! Vi hör av oss :)
Camilla

#2 - - Maria Karlsson:

Vilka fina bilder du tar!!

#3 - - Stina:

Älskar också Öland :) Jättefina bröllopsbilder..verkar vara ett fint ställe Eksgården.