Nytt År - Ny Firma :)

Ett nytt år kommer med nya utmaningar och funderingar..vad bär just detta året med sig?
För mig börjar detta året med ett nytt FÖRETAG! Fotograf Jenny Mårtensson :)
Jag har ju gått och funderat på detta ganska länge och mina vänner har välmenat tjatat på mig ♥ så nu får jag tacka dem för att det äntligen blev av. Jag är verkligen jätteglad för min firma, det är ju detta jag brinner för. Just nu står det en studioutrustning o upp packad i vardagsrummet och väntar på att jag ska hitta en liten lokal att ställa upp det i. Då blir det enklare att fotografera vintertid. Jag kommer att ha företaget brevid mitt andra jobb på Xylem.
Jag har skapat en ny HEMSIDA för mitt företag...kolla in den HÄR
Jag blir jätteglad om ni hjälper mig att sprida informationen om mitt företag.
Jag har även startat en Facebooksida i företagsnamnet Fotograf Jenny Mårtensson. Länk till den finns på hemsidan.
Sist men inte minst vill jag önska ALLA

Ett Riktigt Gott Nytt ÅR 2012!


#1 - - Robert:

Lycka till :)

#2 - - Anna:

Äntligen Jenny! Jag önskar dig all lycka med företaget, å så ett Gott Nytt År förstås!