ALPERNA-del 4

Om du vill åka någonstans och uppleva hisnande höjder, magiska utsikter och massor av olika saker att fotografera..då kan jag varmt rekommendera Österrike och Matrei in Osttirol. Där finns Hohe Tauern, som är en av Alpernas största nationalparker med Großglockner och Großvenediger och ett 60-tal andra toppar över 3000 meter. Så finns såklart Italien och Dolomiterna inom räckhåll. (Bilder från Dolomiterna finns i ett tidigare inlägg)
Jag åkte med www.digitalworkflow.se























Min favorit av dessa är nog Lärkträden..tycker att Lärkträd ser ut att vara hämtade ur någon saga...Vilken bild gillar DU bäst?? :)



Canon Eos 60d
Ps.Bilderna får inte användas på något sätt utan min tillåtelse.
©Jenny Mårtensson


Ge mig gärna en kommentar :)

#1 - - Frida:

Jag gillar kapellet med vägen som slingrar sig bredvid. Blir alltid så nyfiken på vart vägen leder...;)

#2 - - Alessandra:

Vackert!

#3 - - Mona:

Åååååh så fina bilder!!

Favoriterna är bilden med den lilla kyrkan, så fint med vägen! Och den med stugan i backen, får seriösa Heidi på fjället-vibbar...! Och fotot på lilla byn, herreguuuud så fint!



Den absoluta favoriten är bilden på bron vid bergssluttningen! Vilken bild!

#4 - - Anonym:

underbara bilder! Gillar alla bilder lika mycket :)

vet du hur gammal man måste vara för att få åka på den fotoresan som du varit på?

#5 - - Anonym:

underbara bilder allihopa!



vet du hur gammal man måste vara för att åka på den fotoresan som du varit på? Jag känner nämnligen en ung tjej som vill åka på en fotoresa. :)

#6 - - Jenny:

Vet faktiskt inte, man ska väl vara så gammal att man kan ta vara på sig själv i alla fall :) Länk finns i inlägget...det är bara att maila dem och fråga. De är underbara människor :)