Gott Nytt År!

 Nu är det ett nytt år igen och jag ser tillbaka på året som varit med glädje. För precis ett år sedan startade jag mitt företag som fotograf. Det var en stor händelse för mig och något jag alltid drömt om att göra. Det har varit ett så himla roligt år med familj, barn, student och bröllopsfotograferingar. Men även mina egna fotoprojekt, tex med make up artister har varit så grymt roliga. Jag ser fram emot att träffa nya barn, familjer, husdjur, brudpar osv detta nya år 2013. Det ger mig en sån stor glädje att få föreviga ett ögonblick av en stor eller liten händelse i era liv.
 
Här är en bild från Instagram på en nyårsraket som jag fångade inatt med min telefon Samsung galaxy s3.
Jag önskar alla vänner, läsare och kunder ett
Gott Nytt År 2013!
 
 
 
Bilden får inte kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse!
©2013 Fotograf Jenny Mårtensson