Sommarflickor

Har egentligen semester, men tycker att det har skrikigt tomt här på bloggen ett tag. Jag har haft så otroligt mycket att göra (superduperkul) med alla studenter, bröllop och så en hel del nyfödda. Tiden har inte riktigt räckt till att visa bilder här. Hur hösten kommer se ut vet jag inte riktigt än, eftersom jag tyvärr inte fick förlängt på min tjänstledighet från mitt andra jobb. Jag har tänkt att under min semester fundera ut hur jag ska göra framöver.. Hur mycket jag ska jobba med fotograferingen.. Sluta helt gör jag bara inte för det är ju det här jag älskar!! Kanske ni kan ge mig ett råd?? :)
 
Här kommer iallafall några bilder på söta syskonen Thea och Ellen. Visst är de ljuvliga i sommarljuset :)
 
 
 
Ps! Bilderna får inte kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse!!
©2013Fotograf Jenny Mårtensson