Bröllop på Kalmar Slott

 
 
En Lördag i augusti förevigade jag Johanna och Emils vackra bröllop på Kalmar slott.
Jag var på plats först för att kolla hur ljuset låg denna varma och ganska soliga dag. En stund senare dyker bruden och hennes tärna upp. Mitt hjärta hoppade över ett slag när jag såg Johanna, så vacker, och min första tanke gick till Snövit :) Så kom de söta näbbarna och Emil med sin bestman, så stiliga, och jag tror Emils hjärta slog väldigt fort när han såg sin brud. Vi tog oss runt stadsparken för lite porträttbilder och det blev många fina bilder. Johanna och Emil är så härliga och varma människor med nära till skratt och deras kärlek till varandra syns så väl. Vi tog även bilder inne på slottet och mina tankar gick såklart ännu mer till Snövit. Här kommer nu några glimtar från deras bröllopsdag.
Tack Johanna och Emil för att jag fick ta del av er stora dag!
 
 
 
Ps, bilderna får INTE kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse!
©2013Fotograf Jenny Mårtensson
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Stina:

Helt underbara bröllopsbilder. Magiskt. Slottsmiljön är så fin och visst går en tanke till Snövit och hennes prins! :)