Vackra Nina

Jag fotograferade en hel del studenter i början av sommaren men jag har inte hunnit visa några av dem än. Så det kommer nog dyka upp några framöver. Vackra Nina träffade jag klockan sex på kvällen och det syns på det milda fina ljuset. Såå många fina bilder blev det så det är svårt att bara välja några stycken att visa. Om jag fick bestämma skulla jag göra alla utefotograferingar efter kl. 18...även bröllopsfotograferingar.
 
 
 
 
Ps! Bilderna får inte kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse!!
©2013 Fotograf Jenny Mårtensson
#1 - - Linn:

Väldigt fina bilder på en väldigt vacker tjej!

Mvh Linn

Svar: Tack så jättemycket :)
Jenny Mårtensson

#2 - - Linn:

Och din blogg är stunning!!

#3 - - veronica:

Otroligt fina bilder :)

Svar: Tack så himla mycket :)
Jenny Mårtensson

#4 - - Olivia - TheWayToSuccess:

Åhhh, vill också ha så fina bilder den dagen jag tar studenten!! :o

Svar: Det är bara att boka en fotograf som du gillar! Tack :)
Jenny Mårtensson

#5 - - Stickan!:

Jättefina bilder :-)

Svar: Tack så jättemycket :)
Jenny Mårtensson

#6 - - bella:

väldigt fina bilder :)

Svar: Tusen Tack :)
Jenny Mårtensson

#7 - - Sandra SG:

fina bilder

Svar: Tack :)
Jenny Mårtensson

#8 - - joanna:

vackra bilder!

Svar: Tack :)
Jenny Mårtensson

#9 - - Fanny:

Vilka fina studentbilder! Jag önskar jag hade haft någon som kunde fota bra på min student mottagning, men sån tur hade man inte. ;)

Svar: Du får boka in en fotografering nu istället..alltid kul att ha fina bilder på sig själv :)
Jenny Mårtensson

#10 - - Johanna - A dream as model ♥:

så fin :)

Svar: Ja visst är hon :)
Jenny Mårtensson

#11 - - Amanda:

så fina bilder på en vacker tjej :D

Svar: Visst är hon snygg :)
Jenny Mårtensson